دانلود رایگان مقاله تکنیک های فروش در بازاریابی ارسال دیدگاه

تکنیک های فروش بیشتر با مقاله رایگان تکنیک های فروش در بازاریابی

در روزگاری که افراد جامعه دائما در حال قرارگیری در معرض بازاریابی محصولات متفاوت هستند،موفقیت در بازاریابی و فروش محصول کار ساده ای نیست.جهت دستیابی به تکنیک های فروش بیشتر مقاله ی رایگان تکنیک های فروش در بازاریابی را به شما پیشنهاد میکنیم…!


یافتن تکنیک های فروش بیشتر بدون شک یکی از سخت ترین کارهاییست که یک فروشنده باید انجام بدهد.

یافتن چنین راهی بدون تجربه بدون شک زمان بر است و میتوان عمر شما را تلف کند.

با استقاده از مقاله ی رایگان تکنیک های فروش به این تکنیک بدون هدر رفتن عمرتان دست پیدا کنید.

  • وظیفه ی یک فروشنده چیست؟

وظیفه ی یک فروشنده این است که آنقدر باهوش و زیرک وسمج باشد که
مردم را وادار به آنچه نمی خواهند –یعنی خریدن –کنند(فروشنده ی یک دقیقه ای – اسپتسر جانسون)
بازار پر رقابت امروزی کمپانی ها را بر آن داشته است که با موضوع فروش بطور جدی برخورد کنند و فقط
از فروشندگان حرفه ای و خبره برای فروش کاالهای خود استفاده نمایند.

“پیش نمایش کتاب”

تکنیک های فروش بیشتر
تکنیک های فروش بیشتر
  • مشتریان چه چیز را نمی خواهند؟

 

مشتریان امروزی دیگر فروشندگان پر حرف و افاده ای را که فقط به فکر منافع مادی و زودرس خود
هستند را تحمل نمی کنند. فروشنده ی امروزی باید در تماس نزدیک با مشتری بوده و نقش راهنما
مشاور او را داشته باشد.

تکنیک های فروش بیشتر
تکنیک های فروش بیشتر
  • تکنیک های فروش بیشتر چند مرحله هستند؟

کار فروش دست کم ۳ مرحله دارد:

  1. پیدا کردن مشتری
  2. توضیح دادن به مشتری که چرا خرید از شما بهترین خرید است.
  3. و بالاخره نهایی سازی فروش!

۸۰ درصد از وقت تان را باید بگذارید برای پیدا کردن پایدار و مناسب و صحبت با او

و ۲۰ درصد باقمانده را هم به نهایی سازی فروش اختصاص دهید.


به کارآفرینی علاقه مندید؟ آیا میدانید کارآفرینی موجب افزایش فروش محصولات شما میشود؟ جهت دریافت رایگان مقاله ی چگونه کارآفرین شویم کلیک کنید.


  • مشکلات فروشندگانی که تکنیک های فروش را نمیدانند چیست؟

معمولا فروشنده ها خیلی حرف می زنند. اما فروشنده خوب، سوال های خوب و گزیده
می پرسد. شما باید به عنوان یک فروشنده، ۷۰ درصد گوش کنید و ۳۰ درصد سوال کنید. کار شما فقط
کمک به مشتری است. تنها فروشنده های ضعیف هستند که زود قیمت می دهند. در یک گفتگوی خوب
مشتری خودش قیمت را می پرسد. وقتی مشتری با رفتارش به شما»نه« می گوید، فروش را متوقف نمی
کند، بلکه شما را دعوت می کند به این که اطلاعات بیشتری در اختیارش بگذارید.


جهت دریافت جدیدترین و بهترین مقالات در ارتباط با تکنیک فروش بیشتر

کانال تلگرامی

یا

صفحه ی اینستاگرام

دکترعلی طاهری را دنبال کنید.


درصورتی که سوال یا پیشنهاد و انتقادی دارید میتوانید از طریق نظرات همین پست و یا صفحه ی ارتباط با ما در میان بگذارید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *