ادعا نمیکنیم که بهترینیم؛اما خرسندیم که بهترین ها ما را انتخاب کرده اند ...

تقویت برندینگ و مارکتینگ با این هفت نکته

تقویت برندینگ و مارکتینگ با این هفت نکته

برای تقویت برندینگ و مارکتینگ خود شما به چندین راهکار نیازمندید.با ما همراه باشید تا با این هفت نکته ی طلایی به موفقیت در کسب و کار کوچک خود برسید.


۱- برای تقویت برندینگ و مارکتینگ خود هرسال یک بیزینس پلن بنویسید. ویا بیزیسن پلن خود را بازنگری کنید.

برای هرکسی که یک کسب و کار را شروع میکند و قصد تقویت برندینگ و مارکتینگ خود را دارد،

نوشتن طرح کسب و کار اولین قدم و یکی از سخت ترین گامهاست.

نوشتن طرح کسب و کار شما را مجبور به تفکر در مدل کسب و کار و استراتژی بازاریابیتان کرده،

باعث پیش بینی گردش مالیتان در طول کسب و کار میشود.

نگذارید طرح شما خاک بگیرد.

طرح شما میبایست یک موجود زنده ی در حال تنفس باشد که شما آن را به طور منظم به روز میکنید.

در ابتدای هرسال،شما میبایست یک طرح کسب و کار جدید برای سال جاریتان بنویسید.

۲- هرکاری که انجام میدهید را مقیاس پذیر کنید.

شرکت ما هر هفته و هر روز کمی بهبود میابد.

این امر میتواند به دلیل نوآوری های بزرگ ما مانند اجرای Wine Club باشد،

یا به خاطر یک تغییر کوچک در رویه ی،مانند تغییر دادن طراحی جعبه های تحویل ما،

به منظور کم شدن شکستگی در مراسلات باشد.

به هر حال،برای تقویت برندینگ و مارکتینگ هرکاری که ما انجام میدهیم،

باید مقیاس پذیر باشد تا ارزش انجام دادنش را داشته باشد.

مفهوم این موضوع این است که یک فرآیند بسته بندی برای

۱۱۱۱ سفارش اینترنتی را میتوان برای ۱۱ سفارش اینترنتی نیز به کار برد و نتیجه ی خوبی گرفت،

یا رساندن محموله به دونگال،

به همان میزان به صرفه و سریع است که بخواهم همان محموله را به کینسیل برسانیم.

چیزی که برای موارد یکتا و مشتریان منحصر به فرد عمل کند،

بدون اینکه بتوان آن را بر سطوح بالاتری از خدمات و رضایت مشتریان تطبیق داد ارزشی ندارد.

۳- رقبا میتوانند به عنوان یک امتیاز قلمداد شوند،آنها را ببینید،بشناسید.

ما در زمان شروع رقبای مستقیمی نداشتیم،شرکت ما در ایرلند اولین شرکتی بود که موارد گرانبها را پیشنهاد میداد،تمامی کشور را پوشش میداد،و رقبای اصلیش مشاورین املاک بودند.استراتژی ما آموزش این موضوع به بازار بود که مشاورین املاک برای فروشنده ها کار میکنند.اگر خریداران بخواهند فروشندگان آنها را در بازار ببینند، Buyers Broker میتواند گزینه ی مناسب را به آنها پیشنهاد دهد.با ورود هر رقیب جدید به بازار،ما رابطه تنگاتنگی با او برقرار میکردیم،تا کوچکترین قدم را برای شروع کار مشترک به طور کامل برداریم.در حال حاضر ما دو شرکت اصلی برای Buyers Broker را پیدا نموده ایم و توانسته ایم همکاری مداومی با آنها داشته باشیم.

۴- برای تقویت برندینگ و مارکتینگ به یک استراتژی چند کاناله بیاندیشید.

یک استراتژی چند کاناله به معنای استفاده از شماری از راه ها یا نقاط تعامل برای به دست آوردن یک مشتریست.هدف این کار،قرار دادن چندین راه خرید در برابر مشتریست تا بهترین آنها را با توجه به شرایط خود انتخاب کند.راه ها میتوانند شامل فروش آنلاین،در فروشگاه،با تلفن و یا در حال حرکت از طریق تلفن همراه باشند.توانایی پیشنهاد چند راه برای فروش در وبسایت،در زمینه ی بالا بردن فروش و جذب مشتری برای تاجران ثابت شده است.

تقویت برندینگ و مارکتینگ
تقویت برندینگ و مارکتینگ

۵- اینترنت میتواند شما را بکشد!

در زمان آدرس دهی اینترنتی،کاملا مطمئن شوید که افراد مورد نظر تبلیغات شما چه کسانی هستند.از تله ی همه چیز برای همه کس بودن پرهیز کنید.اینترنت یک بازی متقلب است.تقلب این بازی به نفع کسیست که فقط در حوزه ی تخصصی خود کار کند.اگر حوزه کاری شما عمومی باشد،اینترنت شما را خواهد کشت.مردم تخصصی سرچ میکنند،نه عمومی.مردم متخصص ها را انتخاب میکنند،نه کسانی که در حوزه های مختلف کار میکنند.پس در زمانی که در حال طرح ریزی استراتژی اینترنتی میباشید،مشتریانی که قصد به دست آوردنشان را دارید به نحو احسن بشناسید.

۶- در روابط خود استراتژیست باشید

وقتی شما در حال تعامل داخلی و خارجی هستید،این سوال را از خود بپرسید:آیا من پیام درستی را از راه درستی و به شخص درستی میرسانم؟با تفکر بیشتر درباره نحوه ی برقراری ارتباط،شما پیغام خود را برای دیگران خوشایندتر خواهید ساخت.همواره در نظر بگیرید که دیگران با پیغام شما چه حسی پیدا خواهند کرد،نه فقط اینکه چه فکری به ذهنشان خطور میکند.احساسات،فعالیت ها و کنش ها را باعث

میشوند. اگر شما برای احساس آنها نسبت به پیامتان توجه به خرج دهید ،مشتریان شما از خریدشان خرسندتر خواهند بود،و کارکنانتان نیز ازگوش فرا دادن به شما خرسندتر خواهند بود.

 

۷- رسانه های اجتماعی را در استراتژی روابط عمومی خود داشته باشید

اخیرا رسانه های اجتماعی یک راه هیجان انگیز توسعه در صنعت روابط عمومی و ارتباطات به حساب میایند.

۰۱ ٪ از خلاصه روابط عمومی هایی که در شش ماه گذشته در Elevate دریافت شده اند،

نیازمند عناصر مشترکی از استراتژی ارتباطات آنلاین و روابط عمومی بوده اند.

با وجود همه گیر بودن روابط عمومی آنلاین،این نوع ارتباط بدون روابط عمومی آفلاین یا سنتی پابرجا نخواهد ماند.رسانه های جمعی ابزارهای بسیار قوی ای را برای واسطه های روابط عمومی میدهند و وب میتواند به مشتریان بینشی عمیق)خوب یا بد(بدهد.قوانین مشابهند،هدف خودرا مشخص نموده،استراتژی خود را بر همان اساس بچینید و خروجی خود را اندازه بگیرید.گوش فرا دهید،درگیر شوید و لذت ببرید.


آخرین کتاب ها و مقالات دکتر طاهری را از اینجا دنبال کنید.

همچنین در صورتی که پیشنهاد یا انتقادی دارید از طریق صفحه ی ارتباط با ما و یا نظرات همین پست با ما در میان بگذارید.

امیدواریم تا به اینجای کار از مطلب ما بهره برده باشید.

برای تقویت برندینگ و مارکتینگ خود سایر مطالب و محتویات سایت را هم مشاهده بنمایید.


میتوانید برای دریافت جدیدترین اخبار

اینستاگرام و

تلگرام دکتر طاهری را دنبال کنید…

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان